استاد حسین احمدی ، مدرس دروس عمومی کنکور آسان است (ادبیات فارسی، دین و زندگی و عربی) را بهتر بشناسیم  . در این مطلب از سایت رسمی موسسه کنکور آسان است ،  قصد داریم که یک بیوگرافی جامع و کامل را از این استاد برجسته ، ارائه دهیم و در بخش های مختلف این مطلب ، زندگی نامه و روزمه کاری  پر بار استاد حسین احمدی را خواهیم خواند . آشنایی با زندگی نامه و بیوگرافی استاد حسین احمدی، تدریس ها، نحوه مشاوره و برنامه ریزی، تحصیلات، رزومه کاری و لیست قیمت محصولات این استاد بزرگوار ، همه در این مطلب از سایت رسمی موسسه کنکور آسان است به شما ارائه می شود .

استاد حسین احمدی کیست ؟

حسین احمدی موسس و بنیانگذار اصلی موسسه ی کنکور آسان است می باشد . همانطور که گفته شد ، ایشان در موسسه کنکور آسان است به تدریس دروس دینی ، عربی ، ادبیات فارسی مشغول هستند . استاد حسین احمدی جز نخستین کسانی بود که اقدام به تولید محتوای تصویری در زمینه کنکور سراسری کرد . ایشان از این طریق توانست هدف خود ، که برقراری رعایت عدالت آموزشی است ، محقق سازد . وی اولین دارنده مجوز پخش لوح های فشرده و دارای مجوز یادیارسازی می باشد. مهندس حسین احمدی در سال ۱۳۷۳ موسسه  کنکور آسان است ( انتشارات گیلنا ) را تاسیس کردند . یکی از اهداف اصلی تاسیس این موسسه ی کنکوری ، فراهم نمودن امکانات آموزشی یکسان برای همه دانش آموزان بود .  استاد حسین احمدی در راستای این هدف تلاش های بسیاری نمود که این تلاش ها تا به امروز هم ادامه دارد . از سال ۱۳۷۳ ، انتشار محتوای تولید شده توسط استاد احمدی ، با استقبال بسیاری از دانش آموزان و والدین آن ها همراه بود . چرا که دانش آموزان کنکوری می توانستند با استفاده از این منابع آموزشی با کیفیت و بهره بردن از شرایط آموزشی یکسان ، قدم به قدم به اهداف خودنزدیک شوند در واقع تمامی دانش آموزان ، چه دانش آموزان قشر مرفه ، و چه دانش آموزان مناطق محروم که دسترسی کافی به منابع و محتوای آموزشی مناسب نداشتند، می توانستند به طور یکسان از بهترین و با کیفیت ترین منابع کنکوری استفاده کنند. امید و خود باوری ایجاد شده در دانش آموزان به ویژه دانش آموزان با بضاعت مالی کم و دانش آموزان مناطق محروم  ، استاد احمدی را مصمم تر ساخت تا روز به روز ، این موسسه ی کنکوری را گشترس دهد و بر کیفیت محتوای تولید شده بیافزاید .

زندگینامه و بیوگرافی استاد حسین احمدی

در این قسمت بخشی از زندگی نامه و بیوگرافی استاد احمدی را خدمت شما  ارائه می کنیم : استاد احمدی یکی از به نام ترین و برجسته ترین مشاوران کنکور و بنیان گذار موسسه کنکور آسان است می باشد . وی از مدرسان دروس عمومی کنکور آسان است می باشد و تدریس عالی و قوی ایشان ایشان در دروس عمومی بر هیچکس پوشیده نیست . حتی اگر شما جز آن دسته از دانش آموزانی باشید که علاقه ای به  دروسی مثل عربی یا دین و زندگی یا ادبیات  ندارید ، به شما قول می دهیم که  با استفاده از دی وی دی های استاد حسین احمدی و تدریس جذاب ایشان ، این علاقه در شما ایجاد می شود . تبحر و مهارت بالای ایشان در تدریس در همه ی محصولات ایشان مشهود است . تسلط کافی بر محتوای کتاب درسی و. ارائه ی نکات طلایی و ناب کنکوری از ویزگی های تدریس ایشان است .

تحصیلات استاد حسین احمدی

  • فارغ التحصیل کارشناسی با رتبه عالی از دانشگاه تهران
  • دارای مدرک فوق لیسانس مترجمی عربی از دانشگاه تهران
  • دکتری آموزش از راه دور از امارات متحده عربی
  • دارای  ۳۹ سال سابقه و کوله باری  ارزشمند از تجربه در زمینه تدریس
  •  مدرس دروس ادبیات فارسی ،دین و زندگی و عربی کنکور آسان است
  • موسس انتشارات گیلنا
  • بیش از ۱۷ سال سابقه مشاوره و برنامه ریزی رتبه های برتر کنکور.

استاد حسین احمدی در برنامه های تلویزیونی کنکور آسان است

استاد احمدی در برنامه های تلویزیونی اوج یادگیری ، یادگیری آسان و زنگ پنجم حضور دارد. توصیه های مشاوره ای و برنامه ریزی ایشان نیز به طور رایگان برای دانش آموزان و داوطلبان کنکور قابل مشاهده است. دیگر اساتید کنکور آسان است :

برنامه های تلویزیونی استاد حسین احمدی در صدا و سیما

  • برنامه ی اوج یادگیری : شبکه ی ۲ سیما
  • برنامه ی یادگیری آسان : شبکه ی ۴ سیما
  • برنامه ی یادگیری آینده ی موفق : شبکه ی ۵ سیما
  • برنامه ی زنگ پنجم : شبکه ی ۵ سیما
  • برنامه ی یادگیری برتر : تمامی شبکه های استانی

زمان پخش تدریس استاد احمدی در برنامه ی تلویزیونی اوج یادگیری

زمان پخش برنامه های حسین احمدی در برنامه ی تلویزیونی اوج یادگیری از شبکه ی دو : ساعت ۱۷:۳۰ و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۳:۳۰

زمان پخش تدریس استاد احمدی در برنامه ی تلویزیونی یادگیری آسان

زمان پخش برنامه های حسین احمدی دربرنامه ی تلویزیونی یادگیری آسان از شبکه ی چهار : ساعت ۱۶:۳۰ و تکرار آن روز بعد  ساعت ۱۳:۴۵

زمان پخش تدریس استاد احمدی در برنامه ی تلویزیونی یادگیری برتر از شبکه های استانی

برای اطلاع از زمان پخش این برنامه به جدول پخش موجود در سایت صدا و سیمای استان مربوطه ی خود مراجعه کنید.

استاد حسین احمدی در فضای مجازی

  • آدرس اینستاگرام استاد حسین احمدی
  • ojeyadgiri.tv2@
  •  
  • آدرس کانال تلگرام  استاد حسین احمدی :
  • konkursara1@

 

 

 

دی وی دی های آموزشی استاد حسین احمدی

به طور کلی دی وی دی های استاد احمدی در درس دین و زندگی و عربی و فارسی به چهار دسته تقسیم می شوند:

  1. ویدیو های آموزشی
  2. ویدیو های تکنیک های تست زنی
  3. ویدیو های جمع بندی
  4. ویدیوهای خلاقیت

دی وی دی های آموزشی عربی استاد حسین احمدی

درس عربی در میان دروس عمومی ، حکم دروس اختصاصی را دارد . همین مسئله اهمیت این درس را در بین سایر دروس عمومی به خوبی نشان می دهد . با توجه به اهمیت بالای این درس ، داشتن یک مدرس عالی و داشتن تسلط کافی بر این درس ، شما را از  در میان سایر رقبایتان ، پیشتاز خواهد کرد . تدریس فوق العاده حرفه ای و قوی دروس عمومی به خصوص عربی استاد احمدی بر هیچ کسی پوشیده نیست. و همه شما با آن آشنایی کافی دارید. دانش آموزان با استفاده از ویدیو های آموزشی حسین احمدی میتوانند در درس عربی و دین و زندگی و فارسی به سطح بالایی برسند و درصد خوب و قابل قبولی را در کنکور به دست بیاورند. تکنیک های ناب ارائه شده در تدریس ایشان را در هیچ منبع دیگری نخواهید یافت و موفقیت شمارا در دروس ذکر شده تضمیمن خواهند کرد.

نمونه تدریس های استاد حسین احمدی

شما می توانید برای دریافت مجموعه دی وی دی های حسین احمدی در دروس عمومی و همچنین آموزش کامل دروس دینی و عربی و فارسی با شماره ی تماس ۰۹۱۲۱۹۶۴۶۹۰ یا ۰۲۱۵۵۷۵۶۵۰۰  ، تماس حاصل فرمایید. این امکان برای شما فراهم شده است که بتوانید برای دریافت مشاوره با شماره تلفن های بالا تماس حاصل فرمایید.

 

 

  استاد احمدی در کنکور آسان است تدریس درس ادبیات، دینی و عربی را بر عهده دارند که تمام نکات مربوط به این دروس را برای سه سال به صورت جامع و کامل و هم به صورت مبحثی تدریس کرده اند. ایشان همچنین مباحث آرایه های ادبی، تاریخ ادبیات و قرابت معنایی که مهم ترین مباحث در درس ادبیات به شمار می روند را به صورت جامع تدریس کرده اند که می توانید برای ارتقا سطح علمی خود از این منابع استفاده کنید. استاد احمدی درس عربی را نیز به صورت آموزشی و هم تست زنی تدریس کرده اند که در این مجموعه به صورت کامل مفاهیم کتاب درسی را  برای شما تدریس می کنند و سپس روش تست زنی مربوط به هر فصل را توضیح می دهند. استاد حسین احمدی در درس دین و زندگی تمام مفاهیم مربوط به آیات و روایات، اشعار و احادیث متن کتاب درسی را به صورت کامل برای شما دانش آموزان توضیح می دهند و سپس تکنیک های تست زنی مربوط به آیات را برای شما توضیح می دهند.

اهمیت دروس عمومی از زبان استاد حسین احمدی

برخلاف تصور بسیاری از دانش آموزان که دروس عمومی را بی اهمیت و یا کم اهمیت می دانند،داوطلبانی که رتبه های برتر را به دست می آورند غالبا یک یا دو درس عمومی را صد یا بالای ۹۰ درصد تست زده اند. بنابراین تست های کنکور دروس عمومی را با تدریس های استاد حسین احمدی به راحتی از دست ندهید که به طور قطع شما را دچار مشکل می کند. به طور مثال با توجه به تراز بسیار پایین درصدهای بالای ۸۰ درصد ادبیات ، این درس می تواند تراز شما را به صورت نردبانی افزایش دهد و اهمیت این درس با درس ریاضی در این درصد برابری می کند. تعداد افراد با درصد بالای ۵۰ درس ریاضی، بیشتر از تعداد افراد ادبیات با درصد بالای ۸۰ هستند و در این درصد ، درس ادبیات هم تراز با درس ریاضی می شود!!! اگر بخواهیم خیلی ساده عنوان کنیم باید بگوییم که تعداد افرادی که درس ادبیات را بالای ۸۰ درصد تست می زنند بسیار کمتر از تعداد تمام دروس عمومی مثل دینی و ادبیات و زبان انگلیسی است،

کلاس های خصوصی استاد حسین احمدی

شاید شماهم جزء آن دسته از دانش آموزان باشید که مایل باشید در کلاس های استاد حسین احمدی به صورت خصوصی حضور داشته باشید . باید گفت که استاد احمدی به هیچ عنوان کلاس خصوصی برگزار نمی کنند و تمامی آموزش های ایشان از طریق دی وی دی های آموزشی کنکور اسان است در اختیار شما قرار می گیرد . پس هر گونه ادعا و سودجویی در باره ی برگزاری کلاس های خصوصی استاد احمدی ، کذب بوده و تنها راه دسترسی به آموزش های استاد ، ویدیو های آموزشی ایشان می باشد .

کلاس های خصوصی استاد حسین احمدی

کلاس های خصوصی استاد حسین احمدی

 

سوالات احتمالی ادبیات کنکور ۱۴۰۰

نمونه سوالات احتمالی ادبیات کنکور ۱۴۰۰ پاسخنامه نمونه سوالات احتمالی ادبیات کنکور ۱۴۰۰  

سوالات احتمالی عربی کنکور ۱۴۰۰

نمونه سوالات احتمالی عربی کنکور ۱۴۰۰ پاسخنامه نمونه سوالات احتمالی عربی کنکور ۱۴۰۰  

سوالات احتمالی دین و زندگی کنکور ۱۴۰۰

نمونه سوالات احتمالی دینی کنکور ۱۴۰۰ پاسخنامه نمونه سوالات احتمالی دینی کنکور ۱۴۰۰

 

محصولات استاد حسین احمدی در کنکور آسان است

محصولات مهندس حسین احمدی در  موسسه کنکور آسان است،  شامل موراد زیر است :

  • عربی
  • دین و زندگی
  • ادبیات فارسی

این دروس به صورت به صورت  زیررای دانش آموران هفتم هشتم نهم در مقطع متوسطه اول و دهم یازدهم دوازدهم و کنکوری برای متوسطه دوم تدریس شده است :

  • آموزشی 
  • تست زنی 
  • خلاقیت 
  • همایش و جمع بندی

همچنین دی وی دی های فوق العاده آلفای ذهنی و تجسم خلاق نیز از ایشان می باشد که قابل استفاده برای همه می باشد.

قیمت محصولات استاد حسین احمدی

قیمت ادبیات فارسی دهم تجربی و ریاضی

 

عنوان مدرس قیمت
آموزش ادبیات دهم ستارنژاد ۲۱۰
آموزش جامع زبان فارسی استاد احمدی ۱۲۰
روش تست ادبیات فارسی ستارنژاد ۱۴۰
جمع بندی تاریخ ادبیات دهم استاد احمدی ۵۵
روش تست زنی قرابت فارسی استاد احمدی ۶۰
روش تست زنی آرایه ادبی ستارنژاد ۱۲۰
آموزش ۳۰۰ تست قرابت معنایی ادبیات فارسی ستارنژاد ۵۰

 

قیمت ادبیات فارسی یازدهم تجربی و ریاضی

 

عنوان مدرس قیمت
روش تست ادبیات یازدهم ستار نژاد ۱۴۰
تاریخ ادبیات یازدهم استاد احمدی ۴۰
جمع بندی سوالات احتمالی ادبیات ستارنژاد ۱۴۵
آموزش ادبیات فارسی ستارنژاد ۲۸۰
روش تست زنی واژگان ادبیات فارسی یازدهم ستارنژاد ۱۰۰
روش تست زنی آرایه ادبیات فارسی استاد احمدی ۶۰
قرابت معنایی منفی ادبیات فارسی استاد احمدی ۶۰
روش تست زنی آرایه ادبی ستارنژاد ۱۲۰
آموزش ۳۰۰ تست قرابت معنایی ستارنژاد ۵۰

 

قیمت ادبیات فارسی دوازدهم تجربی و ریاضی

 

عنوان مدرس قیمت
جمع بندی ادبیات فارسی ستارنژاد ۱۴۰
روش تست زنی ادبیات فارسی دوازدهم ستارنژاد ۱۸۰
روش تست زنی آرایه ادبیات نظام جدید استاد احمدی ۶۰
جمع بندی تاریخ ادبیات فارسی دوازدهم استاد احمدی ۴۰
روش تست قرابت ادبیات فارسی دوازدهم استاد احمدی ۴۰
سوالات احتمالی ادبیات کنکور نظام جدید ستارنژاد ۷۰
جمع بندی سوالات احتمالی ادبیات ستارنژاد ۱۴۵
خلاقیت زبان فارسی سه سال استاد احمدی ۱۲۰
روش تست زنی واژگان ادبیات فارسی دوازدهم ستارنژاد ۱۲۰
روش تست زنی آرایه ادبی ستارنژاد ۱۲۰
آموزش ۳۰۰ تست قرابت معنایی ادبیات فارسی ستانژاد ۵۰

 

قیمت عربی دهم تجربی و ریاضی

 

عنوان مدرس قیمت
خلاقیت (درس ۱ تا ۴) استاد احمدی ۱۶۰
درک مطلب عربی جامع ن.جدید استاد احمدی ۱۳۰
روش تست زنی ترجمه استاد احمدی ۴۵
تمرین‌های عربی استاد احمدی ۴۰
آسان اموز واژگان استاد احمدی ۴۰
عربی صد در صد استاد احمدی ۵۰
آموزش جامع عربی سعید جوکار ۷۵
خلاقیت درس ۵ تا ۸ استاد احمدی ۱۶۰
خلاقیت عربی دهم استاد احمدی ۳۲۰
جمع بندی با طعم سوالات احتمالی عربی پایه دهم استاد احمدی ۶۵
خلاقیت در عربی دهم دروس پنجم تا هشتم استاد احمدی ۱۶۰

 

قیمت عربی یازدهم تجربی و ریاضی

 

عنوان مدرس قیمت
خلاقیت در عربی یازدهم استاد احمدی ۳۰
درک مطلب استاد احمدی ۱۳۰
روش تست زنی ترجمه استاد احمدی ۴۵
آموزش جامع عربی استاد جوکار ۱۲۰
خلاقیت عربی یازدهم درس ۱ تا ۷ استاد احمدی ۲۶۰
خلاقیت اسم تفضیل و مکان استاد احمدی ۳۰
خلاقیت ادوات شرط استاد احمدی ۳۰
خلاقیت درس ۳ تا ۷ ( ۵ پک ) استاد احمدی ۲۰۰

 

قیمت عربی دوازدهم تجربی و ریاضی

 

عنوان مدرس قیمت
آموزش عربی دوازدهم حسین احمدی ۱۱۰
خلاقیت عربی دوازدهم حسین احمدی ۱۶۰
جمع بندی عربی کنکور حسین احمدی ۱۲۰
درک مطلب استاد احمدی ۱۳۰
روش تست زنی ترجمه استاد احمدی ۴۵
روش تست مبحث به مبحث استاد احمدی ۱۲۰
آموزش جامع عربی دوازدهم استاد جوکار ۱۰۰

 

قیمت دین و زندگی دهم تجربی و ریاضی

 

عنوان مدرس قیمت
آموزش دین و زندگی دهم استاد احمدی ۲۲۰
روش تست دینی دهم استاد احمدی ۱۱۰
خلاقیت دین و زندگی دهم تجربی استاد احمدی ۱۸۰
همایش دینی دهم استاد احمدی ۱۵۰
آموزش دین و زندگی دهم سعید بدلی ۱۹۰
کتاب دین و زندگی ۱۰۰% در ۵ جلسه حسین احمدی سعید بدلی ۱۰۰

 

 

قیمت دین و زندگی یازدهم تجربی و ریاضی

 

عنوان مدرس قیمت
آموزش دین و زندگی استاد احمدی ۲۴۰
روش تست دین و زندگی استاد احمدی ۲۰۰
کتاب دین و زندگی ۱۰۰% در ۵ جلسه حسین احمدی و سعید بدلی ۱۰۰
۹۰۰ تست احتمالی دین و زندگی یازدهم احمدی و محمد علیشاهی ۱۰۰

 

قیمت دین و زندگی دوازدهم تجربی و ریاضی

 

عنوان مدرس قیمت
آموزش دین و زندگی دوازدهم حسین احمدی ۲۴۰
روش تست زنی دین و زندگی حسین احمدی ۲۴۰
جمع بندی دین و زندگی کنکور حسین احمدی ۱۸۰
جمع بندی دین و زندگی کنکور سعید بدلی ۲۷۰
کتاب دین و زندگی صد در صد دوازدهم سعید بدلی ۱۰۰
آموزش دین و زندگی دوازدهم محمد علیشاهی ۲۰۰

 

 

خرید دی وی دی های استاد حسین احمدی

برای خرید و ثبت سفارش محصولات و دی وی دی های استاد حسین احمدی لطفا  از طریق سایت رسمی کنکور آسان است ، اقدام کنید با شماره ی تماس ۰۹۱۲۱۹۶۴۶۹۰ یا ۰۲۱۵۵۷۵۶۵۰۰  ، تماس حاصل فرمایید و هزینه مربوط رابه شماره حساب کنکور آسان است واریز بفرمایید.

کد تخفیف خرید محصولات استاد حسین احمدی

برای دریافت کد تخفیف و خرید ارزان محصولات و منابع استاد احمدی و موسسه کنکور آسان است کافیست کد تخفیف app-off را به هنگام ثبت سفارش وارد نمایید و از تخفیف خرید اینترنتی دی وی دی ها استفاده کنید همچنین دفتر کنکور آسان است نیز برای افرادی که خواستار دریافت کد تخفیف هستند به صورت ۲۴ ساعته آماده پشتیبانی می باشد.

مشاوره و برنامه ریزی با استاد حسین احمدی

در مسیر کنکور داشتن مشاور و برنامه ریزی صحیح و اصولی ، یک اصل مهم تلقی می شود. تاثیر مشاور بر روند رشد دانش آموزان بر هیچ کسی پوشیده نیست و برنامه ی صحیح در مسیر کنکور، به عنوان نقشه ی راه، از ملزومات موفقیت شماست.

دانش آموزان بسیاری مایل هستند که با دکتر حسین احمدی و تیم مشاوره ی حرفه ای ایشان ارتباط برقرار کنند، شما عزیزان می توانید با شماره ی ۰۹۱۲۱۹۶۴۶۹۰ ارتباط برقرار کنند.

استاد حسین احمدی با سابقه بیش از ۱۷ سال در زمینه مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی و کنکور ، قویترین مشاوران کنکور آسان است را گردآوری کرده اند تا با مشاوره رایگان تحصیلی همه دانش آموزان سراسر کشور از خدمات یکسان مشاوره ای بهره مند شوند. تیم مشاوره ی استاد احمدی از حرفه ای ترین مشاوران تحصیلی و شغلی تشکیل شده  است و روان شناسان خبره ای را در اختیار دانش آموزان و حتی والدین آن ها قرار می دهد . یکی از ملزومات رسیدن به موفقیت ، داشتن برنامه ریزی مناسب و داشتن یک مشاور حرفه ای است . موسسه ی کنکور آسان است بهترین مشاوران را در اختیار شما قرار خواهد داد .

تماس با استاد حسین احمدی

جهت برقرای ارتباط با استاد احمدی و همچنین دریافت برنامه ریزی و مشاوره  ، می توانید با  شماره رسمی دفتر موسسه ی کنکور اسان است   ۰۲۱۵۵۷۵۶۵۰۰ تماس حاصل فرمایید و راهنمایی های لازم را از ایشان دریافت کنید .

راه های ارتباطی با استاد حسین احمدی

تنها راه تماس با شخص استاد احمدی شماره تلفن ۰۹۱۲۱۹۶۴۶۹۰  و  ۰۲۱۵۵۷۵۶۵۰۰ می باشد. همچنین شما دانش آموزان عزیز میتوانید استاد احمدی را در صفحات مجازی دنبال کنید. برای ارتباط با تلگرام و واتساپ استاد احمدی نیز می توانید از طریق شماره ی ۰۹۱۲۱۹۶۴۶۹۰ اقدام کنید. شماره تلفن رسمی دفتر استاد احمدی ۰۲۱۵۵۷۵۶۵۰۰ می باشد.

مشاوره کنکور آسان است

بی شک موفقیت در مسیر کنکور بدون داشتن برنامه ریزی مناسب و همراه داشتن یک مشاور خبره و آگاه ، میسر نیست .

تیم مشاوره حرفه ای موسسه کنکور آسان است ، با داشتن مشاوران عالی و با تجربه ، شما را در رسیدن به موفقیت یاری می کنند .

برای ارتباط با مشاوران ما و دریافت برنامه ریزی تحصیلی و همچنین خرید محصولات ، می توانید با شماره های زیر تماس برقرار کنید .

 

شماره ی دفتر رسمی موسسه کنکور آسان است : ۰۲۱۵۵۷۵۶۵۰۰

 

شماره ی مشاور ارشد موسسه کنکور آسان است : ۰۹۱۲۱۹۶۴۶۹۰

انواع طرح های مشاوره ای حسین احمدی

  • در جدول زیر طرح های مشاوره ای موسسه کنکور آسان است (اوج یادگیری) را مشاهده می کنید :

ردیف نام طرح رده تحصیلی متناسب با طرح
۱ طرح سرمایه ( آینده سازان ) مناسب برای دانش آموزان پایه نهم به دهم
۲ طرح نخبگان مناسب برای دانش آموزان پایه دهم و یازدهم
۳ طرح نخبگان پلاس مناسب برای دانش آموزان پایه دوازدهم
۴ طرح اوج یادگیری مناسب برای فارغ التحصیلان

خرید محصولات کنکور آسان است :

برای خرید محصولات کنکور آسان است ، می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید .

همچنین به راحتی قادر خواهید بود ، از طریق اپلیکشین رسمی موسسه کنکور آسان است ، اقدام به ثبت سفارش کنید و محصول مورد نظر خود را درب منزل دریافت کنید .

دانلود نسخه android اپلیکیشن کنکور آسان است در بازار

دانلود نسخه iOS اپلیکیشن کنکور آسان است در سیب اپ

دانلود نسخه android اپلیکیشن کنکور آسان است با لینک مستقیم

راهنمای خرید محصولات کنکور آسان است از اپلیکیشن

راه های ارتباطی ما :

اینستاگرام موسسه کنکور آسان است : ojeyadgiri.tv2@

تلگرام موسسه کنکور آسان است : konkursara1@

واتساپ موسسه کنکور آسان است : ۰۹۱۲۱۹۶۴۶۹۰

دفتر موسسه کنکور آسان است : ۰۲۱۵۵۷۵۶۵۰۰

مشاور موسسه کنکور آسان است : ۰۹۱۲۱۹۶۴۶۹۰