هادی وصالی کیست؟

هادی وصالی، مدرس جوان و توانمند زیست کنکور آسان است و فارغ التحصیل رشته پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد می باشند.

وصالی، با داشتن ۹ سال سابقه درس زیست به شیوه مفهومی و کنکور، از تجربی بسیار بالایی برخوردار بوده و در طی سال ها شیوه تدریس خود را مطابق با تغییرات کنکور سراسری به روز کرده اند.
زیست کنکور

درس زیست در دفترچه سوالات اختصاصی کنکور تجربی، سومین درس بوده و شامل 45 تست می باشد و دانش آموزان برای پاسخ گویی به سوالات زیست کنکور، 45 دقیقه زمان دارند.

درس زیست، درسی است که مباحث انسانی، جانوری و گیاهی را به طور کامل شامل می شود و دانش آموزان رشته تجربی برای رسیدن به درصد بالا در این درس نیاز به یادگیری مفهومی هر سه مبحث دارند.

در کنکور تجربی چند سال اخیر، سبک سوالات زیست کنکور به صورت کاملا مفهومی تغییر یافته و داوطلبان کنکور تجربی برای رسیدن به درصد بالا در این درس نیاز به یادگیری مفهوم و روش تست زنی هر مبحث نیاز دارند.

دانش آموزان و داوطلبان رشته تجربی پیش از شروع به مطالعه می توانند بر اساس بودجه بندی کنکور مطالعه داشته و برای یادگیری مباحثی که تعداد تست بیشتری از آن ها در کنکور ارائه می شود وقت بگذارد.

هادی وصالی در کنکور آسان است

هادی وصالی کلیه مباحث درس زیست را بر اساس بودجه بندی کنکور و مطابق با آخرین تغییرات کتاب های درسی در کنکور آسان است برای سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم تدریس کرده است.
زیست دهم کنکور آسان است

زیست دهم هادی وصالی در کنکور آسان است، با عنوان بمب زیست دهم منتشر شده است که محتوای آن آموزش مفاهیم زیست شناسی سال دهم با بیانی ساده و به شیوه ی جدید تدریس شده است.
زیست یازدهم هادی وصالی کنکور آسان است

زیست یازدهم هادی وصالی در کنکور آسان است، با عنوان بمب زیست یازدهم منتشر شده است که محتوای آن آموزش مفاهیم زیست شناسی سال یازدهم با بیانی ساده و به شیوه ی جدید تدریس شده است.
زیست دوازدهم هادی وصالی کنکور آسان است

 

زیست دوازدهم هادی وصالی در کنکور آسان است، با عنوان بمب زیست دوازدهم منتشر شده است که محتوای آن آموزش مفاهیم زیست شناسی سال دوازدهم با بیانی ساده و به شیوه ی جدید تدریس شده است.
راه های ارتباطی کنکور آسان است :
اینستاگرام موسسه کنکور آسان است : konkursara_official@
کانال تلگرام موسسه کنکور آسان است : konkursara1@
واتس اپ موسسه کنکور آسان است : ۰۹۱۲۱۹۶۴۶۹۰
دفتر موسسه کنکور آسان است : ۰۲۱۵۵۷۵۶۵۰۰