برای اولین بار در کشور برای داوطلبان کنکور فرهنگیان سال ۱۴۰۳ کتاب مهارت های معلمی حجت الاسلام محسن قرائتی تدریس شد. تا انتها همراه ما باشید.

معرفی کتاب مهارت های معلمی

این کتاب برای اولین بار در نخستین کنکور ویژه فرهنگیان سال ۱۴۰۳ به عنوان منبع درسی ازمون سراسری با ضریب 2 معرفی شده است و همراه با درس دین و زندگی جزء مواد امتحانی تعلیم و تربیت اسلامی می باشد.
از این کتاب که تدریس آقای قرائتی می باشد سه فصل اول برای کنکور فرهنگیان معرفی شده است و نیازی به مطالعه فصول دیگر نیست.

شیوه تدریس کتاب مهارت های معلمی

این تدریس ها به صورت اسلایدی و تصویری می باشد و همراه با آن فایل پی دی اف تدریس که به شکل بسیار زیبا تهبه شده است به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد.
با قاطعیت می توان گفت که مطالعه این فایل های پی دی اف و تماشای ویدئوهای این سه فصل، شما را به میزانی از آمادگی خواهد رساند که امکان پاسخگویی صحیح به بالای ۹۰ درصد این سوالات، برای شما وجود دارد.
هنوز هیچ موسسه کنکوری نیز اقدام به تهیه و آماده سازی کتاب تست و نمونه سوالات کنکوری این درس نکرده است اما ما در کنکور سرا این نمونه سوالات را نیز برای شما قرار خواهیم داد تا هدیه کوچک مناسبی باشد برای قبولی شما در کنکور ویژه فرهنگیان ۱۴۰۳ باشد.

دانلود کتاب مهارت های معلمی

*برای اولین بار در کشور، 1110 سوال + پاسخ آنلاین نمونه سوالات کنکور فرهنگیان*

دانلود فایل تدریس فصل اول و دوم مهارت های معلمی + جزوه Pdf

باز هم خاطر نشان می شود که فصل ۱ تا ۳ کتاب مهارت های معلمی تدریس و ارائه شده است.
جهت دانلود فایل های فصل اول تا سوم کتاب مهارت های معلمی کنکور فرهنگیان، بر روی لینک های زیر کلیک کنید.

دانلود جزوه فصل اول مهارت های معلمی کنکور فرهنگیان ۱۴۰۳

دانلود جزوه فصل دوم مهارت های معلمی کنکور فرهنگیان ۱۴۰۳

برنامه ریزی رایگان کنکور فرهنگیان

طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، کنکور فرهنگیان منابع خاصی را به خود اختصاص می دهد. این منابع برای نخستین بار به دانش آموزان معرفی شده و بدیهی است که برنامه ریزی دقیق و اختصاصی را می طلبد. منابع کنکور فرهنگیان شامل هوش و استعداد معلمی و تعلیم و تربیت اسلامی است.
در کنکور سرا و برای اولین بار، برنامه ریزی مختص کنکور فرهنگیان به کلیه داوطلبان به صورت کاملا رایگان ارائه می شود. دانش آموزان تمامی گروه های آزمایشی شکت کننده در کنکور، می توانند در ۱۵ روز همه مباحث مربوط به کنکور اختصاصی فرهنگیان را مطالعه کنند و حتی آن ها را جمع بندی و مرور نمایند. جهت دانلود صفر تا صد برنامه ریزی کنکور فرهنگیان، به صورت کاملا رایگان، می توانید فایل زیر را دانلود کنید:

دانلود فایل PDF برنامه ریزی رایگان کنکور فرهنگیان

*برای اولین بار در کشور، 1110 سوال + پاسخ آنلاین نمونه سوالات کنکور فرهنگیان*