یکی از برجسته ترین اساتید فیزیک کنکور آسان است، مهندس عباس زمانیان است. وی سابقه 9 سال تدریس در زمینه کنکور را دارند و در درس فیزیک، به آموزش نکات مفهومی و تست زنی می پردازند. در این مطلب رزومه، بیوگرافی، نحوه تدریس و سابقه کاری ایشان را معرفی خواهیم کرد.

بیوگرافی عباس زمانیان

حوزه فعالیت مهندس عباس زمانیان در زمینه فیزیک کنکور است. وی فارغ التحصیل رشته مهندسی برق از دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی تهران می باشند. وی از حرفه ای ترین اساتید کشور در تدریس فیزیک است که با موسسه کنکور آسان است همکاری نموده است.
تدریس ایشان در درس فیزیک به گونه ای است می تواند پاسخگوی نیاز بسیاری از داوطلبان باشد؛ چرا که فیزیک، به عنوان یکی از دروس اختصاصی شناخته می شود که سرشار از نکات پیچیده، مفاهیم دشوار و قوانین گسترده است.
مهندس عباس زمانیان این مفاهیم را به گونه ای تدریس می کنند که دانش آموزان قادر باشند تا به صورت مفهومی به حل سوالات بپردازند و در مواجهه با سوالات دشوار، بهترین عملکرد را داشته باشند.

فیزیک عباس زمانیان

درس فیزیک، یکی از دروس اختصاصی مشترک میان گروه آزمایشی تجربی و ریاضی می باشد که نیازمند مهارت بالایی در درک مسائل و حل آن است.
با توجه به اهمیت این موضوع، موسسه کنکور آسان است سعی کرده است که بهترین اساتید کشور را با حرفه ای ترین تدریس به دانش آموزان کنکور یارائه دهد. مهندس عباس زمانیان سبک خاص خود را در تدریس درس فیزیک دارا می باشد که کمک بسیاری را به داوطلبان کنکوری نموده است. ایشان تبحر و مهارت بالایی را در تدریس فیزیک دارند و سبک خاصی از آموزش را دنبال می کنند. تسلط کافی بر محتوای کتاب درسی و ارائه ی نکات طلایی و ناب کنکوری از ویزگی های تدریس ایشان است.
یکی از فاکتور های بسیار مهم برای هر دانش آموز کنکوری، تقویت مهارت و سرعت در تست زنی می باشد. آنچه که شما را در این درس از بقیه رقبای خود پیش می اندازد، آموزش مفاهیم + تکنیک های تست زنی است.
تکنیک های آموزشی و تست زنی مهندس عباس زمانیان، به دانش آموزان این فرصت را می دهد که بتوانند از یک منبع قوی و کامل بهره ببرند. به طور کلی دی وی دی های ایشان در درس فیزیک به پنج دسته تقسیم می شوند:

  • ویدیو های آموزشی
  • ویدیو های تکنیک های تست زنی
  • ویدیو های جمع بندی
  • ویدیوهای خلاقیت
  • ویدیو های همایشی

روش تدریس فیزیک عباس زمانیان

عباس زمانیان یک روش تلفیقی را تدریس خود ارائه می دهد که با استفاده از ویدیو های آموزشی و تدریس ایشان، کلیه دانش آموزان می توانند هم در امتحانات نهایی و هم در کنکور سراسریی به سطح بالایی برسند .
به این ترتیب این امکان برای همه دانش آموزان فراهم می گردد که نمرات قابل قبولی در امتحانات نهایی را کسب کنند و به درصد های بالا در آزمون سراسری برسند.
اگر دانش آموزان از پایه در فهم مفاهیم درس فیزیک مشکل دارند میتوانند ابتدا از دی وی دی های آموزشی این دروس استفاده کنند و سپس به سراغ دی وی دی های تست زنی رفته و به تقویت مهارت تست زنی خود بپردازند.
همچنین با دانلود رایگان جزوات و ویدیو های آموزشی مهندس عباس زمانیان می توانید با روش تدریس این استاد برجسته آشنا شوید.

نمونه تدریس فیزیک عباس زمانیان

در ویدئو زیر می توانید گوشه ای از تدریس های مهندس عباس زمانیان در درس فیزیک را مشاهده کنید تا با روش آموزش ایشان آشنا شوید:

خرید فیزیک عباس زمانیان

برای خرید محصولات مربوط به تدریس استاد عباس زمانیان و به طور کلی خرید کلیه محصولات کنکور آسان است، چندین راه کلی وجود دارد.
شما دانش آموران محترم می توانید به راحتی و بدون واسظه از طریق سایت موسسه کنکور آسان است، اقدام به خرید اینترنتی محصولات کنید و تدریس مورد نظر خود را در کمترین زمان ممکن، درب منزل دریافت کنید.
همچنین قادر خواهید بود که از طریق تماس با شماره های ۰۲۱۵۵۷۵۶۵۰۰ و  ۰۹۱۲۱۹۶۴۶۹۰ اقدام به ثبت سفارش کنید و به طور مستقیم با مشاوران موسسه ارتباط برقرار کنید و راهنمایی های لازم برای خرید را دریافت نمایید.