رتبه های برتر کنکور ریاضی 1403 چه کسانی هستند و چه ویژگی های دارند؟ این سوالی است که همزمان با اعلام نتایج آزمون سراسری ممکن است که به ذهن خیلی از دانش آموزان برسد.

کنکور ریاضی یکی از گروه های آزمایشی شرکت کننده در کنکور است که افراد علاقه مند به رشته هایی همچون مهندسی برق، مکانیک، معماری، عمران و … را به سوی خود جذب می کند.

افرادی که به عنوان نفرات برتر کنکور ریاضی ۱۴۰۳ معرفی می شوند، بیشتر در رشته های نام برده شده ثبت نام می کنند. مقصد و هدف این دست از افراد، دانشگاه های برتر همچون دانشگاه تهران، شریف، امیر کبیر، خوارزمی و … است.

اگر شما هم می خواهید با اسامی نفرات برتر کنکور 1403 رشته ریاضی آشنا بشوید و بدانید که این افراد چگونه به این جایگاه می رسند؛ این مطلب را دنبال کنید.

زمان اعلام رتبه های برتر کنکور ریاضی ۱۴۰۳

اسامی رتبه های برتر کنکور ریاضی 1403 همزمان با اعلام نتایج اول کنکور در روز جمعه 9 شهریور 1403 منتشر شد.

نفرات برتر کنکور ریاضی ۱۴۰۳ چه کسانی هستند؟

افرادی که نام آن ها در میان رتبه های برتر 1403 قرار می گیرد، ویژگی های خاص و منحصر به فرد خود را دارند. این دسته از دانش آموزان علاوه بر برخورداری از عزم و پشتکار قوی، از منابع مطالعاتی و برنامه ریزی مناسب هم بهره می برند.
شاید یکی از دلایل موفقیت رتبه های برتر کنکور این است که به توانایی های خود باور دارند و می دانند که با تلاش و استمرار موفق خواهند شد. بنابراین اگر می خواهید بدانید که چگونه می توان در میان اسامی رتبه های برتر کنکور قرار گرفت؛ توصیه می شود که راه و روش این دسته از افراد را بشناسید و آن ها را الگوی خود قرار دهید.

اسامی نفرات برتر کنکور 1403 رشته ریاضی

پس از برگزاری آزمون سراسری، داوطلبان رشته ریاضی منتظر اعلام نتایج اولیه کنکور هستند. نفرات برتر کنکور 1403 در هر دو نوبت اردیبهشت ماه و تیر ماه، به صورت همزمان باهم اعلام می شود.

سازمان سنجش اطلاعیه مربوط به اعلام رتبه های برتر کنکور ریاضی ۱۴۰۳ را اعلام کرد؛ در لیست زیر اسامی نفرات برتر گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی در آزمون سراسری سال 1403 را آورده ایم.

لیست رتبه های برتر کنکور ریاضی 1403

  1. امیرحسین سلیمانی: رتبه 1 کنکور ریاضی
  2. امیرمحمد محقق: رتبه 2 کنکور ریاضی
  3. احسان رضوی: رتبه 3 کنکور ریاضی
  4. فرزاد حلاج مقدم: رتبه 4 کنکور ریاضی
  5. مهدی ایوطالبی: رتبه 5 کنکور ریاضی
  6. عرشیا شکوری: رتبه 6 کنکور ریاضی
  7. علی فتحی: رتبه 7 کنکور ریاضی
  8. رضا گلبهار: رتبه 8 کنکور ریاضی
  9. اشکان میرزایی: رتبه 9 کنکور ریاضی
  10. محمد سجاد حسنی: رتبه 10 کنکور ریاضی

تصاویر نفرات برتر کنکور ریاضی 1403

تصاویر نفرات برتر کنکور ریاضی 1403 (3)
تصاویر نفرات برتر کنکور ریاضی 1403 (2)
تصاویر نفرات برتر کنکور ریاضی 1403 (1)

چگونه رتبه برتر شویم؟

گاهی اوقات دانش آموزان با خودشان فکر می کنند که چرا ما نمی توانیم جز نفرات برتر کنکور سراسری باشیم و افرادی که به عنوان رتبه های برتر کنکور معرفی می شوند چه نوع سبک مطالعاتی درا در پیش می گیرند. جواب این سوال شاید ساده به نظر بیاید اما مسیری که نفرات برتر کنکور طی می کنند، مسیری دشوار و همراه با فراز و نشیب است.

بسیاری از کنکوری ها توانایی خودشان را بسیار کمتر از آن چه که هست می دانند و به استعداد و قابلیت های خودشان باور ندارند. این بحث در حیطه مسائل روانی بسیار حائز اهمیت است. چون در قدم اول فردی می تواند در این مسیر موفق شود که به پشتکار خود ایمان داشته باشد و به این باور برسد که توانایی انجام هر کاری را دارد. حتی برتر برتر شدن!

یکی از نکات مهمی که رتبه برتر ها را از سایر داوطلبان متمایز می کند؛ داشتن هدف و تلاش برای آن است. وقتی برای چیزی هدف نداشته باشید و بیهوده و بدون فکر عمل کنید، قطعا به جایگاهی که باید نمی رسید. پس هدف هایتان را منطقی و مطابق با سطح توانایی خود تعیین کنید.

رتبه برتر ها از منابع و کتاب های کمک درسی استانداردی استفاده می کنند و به برنامه ریزی خود پایبند هستند. همچنین از مشاوران تحصیلی خبره در این زمینه بهره می برند که آن ها را در این مسیر سخت یاری می کند.

تیم مشاوره ما در کنکورسرا بهترین خدمات مشاوره ای کنکور ریاضی را در قالب برنامه ریزی و پیگیری منسجم ارائه می هند که می تواند شما را به رویای بزرگی همچون رتبه برتر شدن برساند.

مطالب مرتبط:

رتبه های برتر کنکور 1403 تجربی

رتبه های برتر کنکور 1403 انسانی