استان قم یکی از استان هایی است که مراکز مشاوره متعددی در آن مشغول به فعالیت هستند. اما سوال اصلی این است که این مراکز به طور تخصصی در زمینه مشاوره تحصیلی و کنکور فعالیت دارند یا صرفا به خاطر برند سازی و جذب دانش آموزان، تبلیغات گسترده در این زمینه را انجام می دهند؟

بارها مشاهده است که مراکزی که خدمات روانشناسی و درمان بیماری ها و اختلالات روانی را ارائه می هند، در کنار این فعالیت ها، خدمات مشاوره تحصیلی و کنکور را نیز به دانش آموزان ارائه می دهند و در بسیاری از موارد افراد غیر تخصصی را برای انجام این کار به کار می گیرند و به فکر کسب درآمد از این راه هستند.

همچنین بسیاری از دانش آموزانی که در مدارس استان قم همچون ماندگار امام صادق، هدایت، مفید، فارابی و … مشغول به تدریس هستند، به دنبال بهترین مشاور تحصیلی هستند تا بتوانند به طور تخصصی در این زمینه راهنمایی و مشاوره دریافت کنند. در واقع دغدغه بسیار از دانش آموزان و والدین آن ها پیدا کردن مرکز تخصصی مشاوره تحصیلی در استان قم است.

ما قصد داریم که بهترین مشاور تحصیلی در قم که به طور ویژه در این رابطه فعالیت دارد را معرفی کنیم و اسامی بهترین مشاوران کنکور در استان قم را نیز معرفی نماییم.

اسامی بهترین مشاوران تحصیلی در قم

در مرکز مشاوره کنکورسرا ، مشاوران تحصیلی مختلفی در زمینه های متنوع، به دانش آموزان خدمات مشاوره ای و راهنمایی را ارائه می دهند. مشاوران این مرکز از خبره ترین و با تجربه ترین افراد هستند و بهترین مجموعه مشاوره ای را برای همه دانش آموزان و داوطلبان آزمون سراسری فراهم نموده اند.

اسامی بهترین مشاوران تحصیلی در قم به شرح زیر است:

  • ابوالفضل شریفی
  • محمدرضا بهرام
  • فاطمه حسینی
  • ناهید صفا
  • فائزه فیروزی
  • فاطمه غلامی
  • و …

از طریق این شماره ها می توانید با مشاوران ارشد کنکورسرا ارتباط برقرار کنید: ۰۲۱۵۵۷۵۶۵۰۰ و ۰۹۱۲۱۹۶۴۶۹۰

بهترین مرکز مشاوره تحصیلی در قم کجاست؟

در میان مراکز مطرح و برتر مشاوره در استان قم همچون فرحان، زندگی عاقلانه، صدرا و … کمتر مرکز مشاوره ای را می توان معرفی کرد که که به طور ویژه و تخصصی بر روی مشاوره تحصیلی و کنکور فعالیت داشته باشند.
بسیاری از این مراکز به طور ویژه بر روی خدمات درمانی مانند درمان اختلالات روانی، مشاوره ازدواج، مشاوره فردی و گروهی و … به فعالیت می پردازند.

مشاوره تحصیلی به خصوص در زمنیه کنکور، یک فرآیند تخصصی بوده که مستلزم به کارگیری افراد خبره در این زمینه است و می بایست به صورت متمرکز و تمام وقت و آن هم به شکل تخصصی به دانش آموزان ارائه شود.
به عبارت دیگر صرفا افرادی که در این حیطه آموزش دیده اند و تجربه کافی در تعامل با دانش آموزان دارند، می بایست در این زمینه مشاوره تحصیلی و کنکور به فعالیت بپردازند.

یکی از بهترین و تخصصی ترین مراکز مشاوره تحصیلی در قم، مرکز مشاوره کنکورسرا است که به طور ویژه و حرفه ای در زمینه های مختلف همچون برنامه ریزی تحصیلی، انتخاب رشته، شرایط مرتبط با گروه های آزمایشی شرکت کننده در کنکور، امتحانات نهایی، کسب بهترین رتبه و … خدمات متنوعی را ارائه می دهد.

بهترین مشاور کنکور در قم کیست؟

اصلی ترین وظیفه یک مشاور در دوران حساس کنکور این است که برنامه ریزی مطالعاتی منظمی را دراختیار دانش آموزان قرار بدهد و آن ها را در این مسیر یاری رساند. آموزش شیوه های صحیح مطالعه و پاسخگویی به سوالات دانش آموزان نیز یکی از وظایف برجسته ی مشاوران در زمینه کنکور است.
مشاوران مرکز مشاوره کنکورسرا با سابقه درخشان و رزومه علمی پربار، بسیاری از دانش آموزان شهر قم را مشاوره و یاری رسانده اند. یکی از خدمات مهم این مرکز ارائه برنامه ریزی رایگان کنکور به داوطلبان است. کلیه دانش آموزان رشته های ریاضی، تجربی انسانی و …می توانند از خدمات مشاوره ای این مرکز بهره ببرند.