انتخاب رشته یکی از مهمترین و حساس ترین مراحل در طول دوران تحصیل یک دانش آموز است که مستقیما با آینده شغلی و تحصیلی فرد در ارتباط است.

دانش آموزان قمی که به دنبال بهترین مشاور انتخاب رشته در قم هستند، می بایست با آگاهی کامل از معیار ها و ویژگی های یک مشاور تحصیلی خوب، اقدام به انتخاب رشته نمایند و در میان مشاوران متعدد برای انتخاب رشته، مشاوری را انتخاب کنند که تسلط خوبی بر تکنیک های این فرآیند داشته باشد.

قبل از اینکه بخواهیم بهترین مشاور انتخاب رشته در قم را معرفی کنیم می بایست از ویژگی ها و ملاک های یک مشاور تحصیلی آگاهی داشته باشیم تا بر اساس آن ها، یک مشاور صاحب صلاحیت را برای انجام این فرآیند سرنوشت ساز، انتخاب کنیم.
با ما همراه باشید تا یکی از بهترین مراکز انتخاب رشته کنکور سراسری در قم، سلفچگان، کهک، جعفرآباد و …  و همچنین اسامی بهترین مشاوران تحصیلی در این زمینه را معرفی نماییم.

ویژگی بهترین مشاور انتخاب رشته چیست؟

با نزدیک شدن به زمان انتخاب رشته کنکور سراسری، بسیاری دانش آموزان دغدغه دارند که بهترین و اصولی ترین انتخاب رشته را انجام دهند و از فردی آگاه و خبره در این زمینه بهره بگیرند. یک مشاور خوب می بایست بر کلیه ضوابط و قوانین سازمان سنجش، کد رشته محل ها، ظرفیت ها، شرایط دانشگاه ها و … آگاهی داشته باشد.

یکی از اصلی ترین ویژگی های یک مشاور خوب، این است که دارای تحصیلات مرتبط در این زمینه باشد و اطلاعات کافی و به روز را در مورد رشته های هر یک از گروه های آزمایشی شرکت کننده در کنکور داشته باشد.

یک مشاور انتخاب رشته، می بایست دانش آموزان را به سمت علاقه و استعدادشان سوق بدهد و رشته های تحصیلی را متناسب با ویژگی های شخصیتی آن ها و منطبق با رتبه و تراز شان اولویت بندی نماید. چرا که شناخت علایق، استعداد ها و ویژگی های فردی دانش آموزان، به مشاوران فعال در حوزه انتخاب رشته کمک می‌ کند که انتخاب بهتری را برای داوطلبان لحاظ کنند. 

داشتن تجربه و سابقه کافی، دریافت هزینه منصفانه برای حق مشاوره، آشنایی با اصطلاحات دفترچه انتخاب رشته، قابل دسترس بودن، به روز بودن اطلاعات و … از دیگر ویژگی های مهم برای انتخاب بهترین مشاور انتخاب رشته می باشد.

اسامی بهترین مشاوران انتخاب رشته در قم

بعد از آن که با ویژگی ها و ملاک های بهترین مشاور انتخاب رشته آشنا شدیم، وقت آن رسیده که اسامی بهترین مشاور آن انتخاب رشته در قم را معرفی کنیم.
این مشاوران همگی دارای تحصیلات، رزومه و سابقه کاری مرتبط با انتخاب رشته هستند و هر کدام از این مشاوران خبره، به صورت جداگانه و به طور تخصصی، بر روی یکی از گروه های آزمایشی شرکت کننده در آزمون سراسری فعالیت دارند.

اسامی بهترین مشاور انتخاب رشته در قم و حوزه فعالیت آن ها به شرح زیر است:

  • ابوالفضل شریفی
  • محمدرضا بهرام
  • فاطمه حسینی
  • ناهید صفا
  • فائزه فیروزی
  • فاطمه غلامی
  • و …

بهترین مرکز مشاور انتخاب رشته در قم کجاست؟

برای بسیاری از دانش آموزان ممکن است این سوال پیش بیاید که بهترین مرکز انتخاب رشته کنکور سراسری در شهر قم کجاست و چه خدماتی در این مراکز ارائه می گردد؟ یا ممکن است با این پرسش مواجه شوند که نوع مشاوره در این مراکز به صورت حضوری است یا تلفنی؟ یا هزینه انجام انتخاب رشته در این مرکز مشاوره چقدر است؟

بهترین مرکز مشاور انتخاب رشته در قم، مرکز مشاوره کنکور سرا است که علاوه بر ارائه خدمات مرتبط با انتخاب رشته، در سایر حوزه های مرتبط با کنکور سراسری نیز مشاوره تخصصی و حرفه ای را ارائه می دهد.

در مرکز مشاوره کنکور سرا، خدمات مشاوره هم به شکل حضوری و هم به صورت تلفنی انجام می پذیرد و بهترین و به روز ترین اطلاعات به دانش آموزان ارائه می گردد. لازم به ذکر است که قبل مراجعه حضوری می بایست با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید و با رزرو وقت قبلی، هماهنگی های لازم را برای حضور در دفتر مشاوره مرکز کنکور سرا، انجام دهید.

هزینه انجام انتخاب رشته در این مرکز مشاوره کنکورسرا بستگی به رتبه داوطلب، گروه آزمایشی، و نوع مشاوره تلفنی یا حضوری دارد.

شماره تماس مرکز مشاوره کنکورسرا: ۰۲۱۵۵۷۵۶۵۰۰ و ۰۹۱۲۱۹۶۴۶۹۰