صفر تا صد درس فیزیک موسسه کنکور آسان است ویژه رشته های تجربی و ریاضی.
شامل معرفی اساتید، شیوه تدریس، قیمت این درس، معرفی محصولات، جزوات و نمونه سوالات امتحانی و …

انواع تدریس فیزیک کنکور آسان است

به طور کلی منابع درس فیزیک موسسه کنکور آسان است به چهار دسته تقسیم می شوند: 1-آموزشی 2-تست زنی 3-همایش و جمع بندی 4-خلاقیت و بمب
این مجموعه Dvd ها و جزوات در بازه های زمانی مناسب و بر اساس سطح دانش آموزان و داوطلبان کاربرد دارد پس حتما اگر برای بار اول، قصد خرید دارید با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید و یک جلسه مشاوره رایگان داشته باشید تا تعیین سطح شوید و از منابع استاندارد متناسب خود استفاده کنید.

فیزیک رشته تجربی

فیزیک تجربی در پایه دهم از چهار فصل + سه فصل در سال یازدهم + چهار فصل در سال دوازدهم تدریس شده است.
معمولا تمام فصل های فیزیک دارای مجموعه آموزشی تست زنی هستند و در بعضی از پایه ها نیز مجموعه های جمع بندی نیز ارائه شده است.

فیزیک رشته ریاضی

فیزیک رشته ریاضی در پایه دهم شامل پنج فصل + چهار فصل در سال یازدهم + چهار فصل در سال دوازدهم است. این تدریس ها به صورت آموزشی کنکوری در قالب لوح های فشرده و جزوه به شما ارائه می شود.

اساتید فیزیک کنکور آسان است

درس فیزیک کنکور آسان است همیشه جزء قویترین دروس کنکور در بین تمام موسسات کنکوری بوده و خواهد بود.
ما بهترین مدرسان کنکور فیزیک را به استخدام خود در آورده و تدریس های آنان را با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت به شما ارائه خواهیم داد.

سامان مطلبی

تدریس های فیزیک سامان مطلبی فشرده ترین تدریس کنکوری می باشد. یعنی در بازه های کوتاه نیز به شما اثری را انتقال خواهد داد که چند برابر سریع تر از اساتیدی است که مشغول اتلاف وقت هستند. پس با سامان مطلبی سرعت یادگیری شما بسیار بالاست و کیفیت کار شما هم در امتحانات نهایی و هم در کنکور، درخشان خواهد بود.

امیر مسعودی

یکی از قویترین و قدیمی ترین مدرسان کنکوری کشور که سال ها سابقه تدریس در تلویزیون نیز دارد امیر مسعودی است. یک مولف قوی با جزواتی پر از تست و نکات کنکوری با تدریس هایی جامع و با زمان بالا که صفر تا صد درس فیزیک را برای شما با حل مسائل بسیار قابل فهم می کند. پیشنهاد می شود اگر پایه ضعیف درسی در فیزیک دارید بیشتر به فکر تدریس ایشان باشید تا اساتید دیگر.

عباس زمانیان

تقریبا غیر ممکن است که تدریس عباس زمانیان باب میل دانش آموزی نباشد. یکی از جوان ترین و در عین حال آینده دار ترین مدرسان فیزیک کنکور که مجموعه های آموزشی – تست زنی ایشان با حل تمرین ها، اثبات ها و سوالات کنکوری، شما را بی نیاز از هر منبع مکمل دیگری می کند و با یک منبع بهترین نمرات را در امتحانات و بهترین درصد ها را در کنکور بدست خواهید آورد.

دانلود جزوات فیزیک کنکور آسان است

اساتید کنکور آسان است در درس های مختلف من جمله فیزیک جزوات و نمونه سوالات بسیاری را برای شما فراهم کرده اند. می توانید با دانلود این فایل های pdf از آخرین شیوه طرح سوالات آگاهی های لازم را کسب کنید.
دانلود جزوات

قیمت پکیج های فیزیک انتشارات گیلنا

بعد از آشنایی با اساتید موسسه و تماشای نمونه تدریس ها، می توانید اقدام به مطالعه لیست قیمت محصولات انتشارات گیلنا کنید.
این لیست قیمت مصوب و بر اساس آخرین تغییرات قیمت ها می باشد.
لیست قیمت کنکور آسان است

خرید dvd های فیزیک کنکور آسان است

جهت خرید و سفارش محصولات فیزیک کنکور آسان است برای رشته های تجربی و ریاضی، لطفا با شماره 02155756500 یا 09121964690 در تماس باشید.