در این مطلب همه اطلاعات مربوط به درس ریاضی موسسه کنکور آسان است، اساتید، خرید محصولات، دانلود جزوات ریاضی و … را ارائه خواهیم داد. ریاضی یکی از دروس اختصاصی و بسیار مهم در آزمون سراسری است که تاثیر به سزایی را در رتبه و تراز نهایی داوطلب دارد. این درس دارای بخش های مختلفی نظیر آمار و احتمال، مشتق، ماتریس، دنباله ها، لگاریتم و … می باشد که برای موفق بودن در آن باید به منابع و برنامه ریزی مناسبی دست پیدا کرد.
مطالعه مسمتر و انجام برنامه ریزی مناسب، همچنین اختصاص دادن زمان و انرژی کافی برای مطالعه درس ریاضی، می تواند کسب درصد بالا را در این درس را تضمین کند. موسسه کنکور آسان است با تدریس بهترین اساتید و کیفیت بالای آموزش، شما را در این مسیر یاری خواهد کرد.
لذا در ادامه مطلب اطلاعات بیشتر در رابطه با ریاضی موسسه کنکور آسان است را بررسی خواهیم کرد.

موسسه کنکور آسان است از بهترین اساتید برای آموزش دروس اختصاصی استفاده کرده تا کلیه دانش پژوهان بتوانند به درصد خوبی در این دروس دست پیدا کنند و در نهایت به رشته مورد علاقه خود برسند. نکات ناب ارائه شده در محصولات کنکور اسان آست، شما را از هر گونه کلاس خصوصی یا آموزش های متفرقه بی نیاز می سازد.

اساتید ریاضی کنکور آسان است

برای آن که از استاندارد بودن تدریس و کیفیت آموزش آن اطمینان داشته باشید؛ بهتر است که از رزومه و سابقه اساتید آن آگاهی داشته باشید. موسسه کنکور آسان است در انتخاب اساتید، عوامل متععدی را در نظر می گیرد، به طوری که هر کدام از آن ها باید از یک رزومه علمی و تحصیلی قوی برخوردار باشند. اساتید کنکور آسان است در درس ریاضی، از بهترین و خبره ترین استادان حال حاضر کشور هستند که کلیه نکات آموزشی را همراه با نکته های تستی در اختیار داوطلبان قرار می دهند.
به طور کلی منابع درس ریاضی موسسه کنکور آسان است به چهار دسته تقسیم می شوند: ویدیو های آموزشی، ویدیو های تکنیک های تست زنی، ویدیو های جمع بندی و ویدیوهای خلاقیت. برای تسلط و تست زنی در درس ریاضی می توانید از منابع کنکور آسان است بهره ببرید. محصولات کنکور آسان است، علاوه بر آموزش مباحث کنکوری، تمامی نکات تست زنی را هم برای همه دروس ارائه می دهد.
در این موسسه ، تدریس درس ریاضی بر عهده اسایتد زیر است که سابقه چندین سال تدریس این درس را هم در کنکور آسان است و هم در برنامه تلویزیونی مختلف دارند. در ادامه مطلب می توانید اطلاعات اجمالی از رزومه و زندگی نامه این اساتید را مطالعه کنید.

  • مهندس امیر مسعودی
  • مهندس سامان مطلبی
  • مهندس عارف ربیعیان

مهندس امیر مسعودی

این استاد برجسته متولد ۱۱ خرداد سال ۱۳۶۶ و دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند. وی بیش از ۴۰ عنوان مقاله در مجلات و روزنامه های پر تیراژ کشور از جمله نجوم، مجله خانواده، مجله هفت روز زندگی به انتشار رسانده است. مهندس امیر مسعودی بیش از ۵۰ عنوان مجموعه دی وی دی های تصویری آموزشی در زمینه فیزیک و ریاضی کنکور تولید کرده است که همگی می توانند کیفیت مطالعاتی شما را افزایش دهند و سر شار از نکات تستی و آموزشی ناب هستند. تاثیر تکنیک های مطالعاتی امیر مسعودی بر رتبه و تراز نهایی داوطلبان، به عنوان قدیمی ترین استاد ریاضی در موسسه کنکور آسان است، بر هیچکس پوشیده نیست.

مهندس سامان مطلبی

یکی از بهترین و تکنیکی ترین اساتید ریاضی در کنکور آسان است، سامان مطلبی است که وظیفه تدریس درس ریاضی را در سه رشته تجربی، ریاضی و انسانی بر عهده دارند. وی جز یکی از اولین مدرسان تکنیکی کنکور می باشد و آموزش نوین ریاضی و فیزیک بدون استفاده از فرمول را ابداع کرده است. مهندس سامان مطلبی در دروسی همچون هندسه روش تدریس خاصی را ارائه می دهد که می تواند پاسخگوی نیاز شما داوطلبان کنکوری باشد.

مهندس عارف ربیعیان

عارف ربیعیان یکی از اساتید جوان و بسیار تحصیل کرده در این موسسه است که کسب چندین رتبه ی علمی ممتاز و المپیادی، گوشه ای از افتخارات و فعالیت های علمی ایشان را تشکیل می دهند. به طور مثال وی نفر اول المپیاد شیمی در ایران و نفر دوم این المپیاد در فرانسه هستند. عارف ربیعیان یکی از اساتید است که توانمندی های خود را در حیطه های مختلف نشان داده است و علاوه بر تدریس درس ریاضی، آموزش درس شیمی را نیز بر عهده دارند.

منابع ریاضی موسسه کنکور آسان است

منابع ریاضی این موسسه شیوه آموزشی خاصی از آموزش را در بر دارد. شیوه های تست زنی و آموزش کنکور آسان است، بدون شک بهترین یادگیری ممکن را برای دروس سختی همچون ریاضی فراهم می آورد. برترین و متخصص ترین مدرسان در درس ریاضی و فیزیک، در این موسسه گرد هم آمده اند. به طوری که دانش آموزان بسیاری توانسته اند با تماشای دی وی دی های آموزشی و تست زنی و همچنین جمع بندی به رتبه های برتر کنکور دست پیدا کنند.
منابع درس ریاضی، شامل بخش های زیر است که داوطلبان بسته به نیاز خود و سطح تحصیلی شان، می توانند اقدام به تهیه محصول مورد نظر خود نمایند:

منابع ریاضی کنکور آسان است

لیست قیمت ریاضی کنکور آسان است

جهت دریافت لیست کامل قیمت ریاضی کنکور آسان است، بر روی کلمه لیست قیمت کلیک کنید.

دانلود رایگان ریاضی کنکور آسان است

برخی از دانش آموزان و داوطلبان مایل هستند که قبل از خرید محصولات، بخشی از تدریس اساتید را مشاهده کنند. این حق طبیعی شماست که قبل از تهیه منابع، به تدریس اساتید مختلف و نحوه آموزش آن ها دسترسی داشته باشند. این امر موجب می شود که دانش آموزان با دید بازتری دست به انتخاب بزنند و محصولات مورد نظرشان را متناسب با سطح تحصیلی خود تهیه کنند. جهت دریافت نمونه تدریس رایگان ریاضی کنکور آسان است، بر روی کلمه نمونه تدریس کلیک کنید.👨‍🏫🎬

جزوه رایگان ریاضی کنکور آسان است

یکی از امکاناتی که از سوی موسسه کنکور آسان است، برای کلیه داوطلبان فراهم شده است، جزوه های دروس مختلف است. شما می توانید با کلیک بر روی کلمه جزوه به کلیه جزوات این موسسه دسترسی پیدا کنید.📚📑